Sivut

torstai 27. kesäkuuta 2013

Rock the Beach & Green Day



Oon vieläkin ihan innoissani eilisestä! Vaikka mulla eilen aamulla oli vähän lämpöä ja kurkku ihan sairaan kipeenä niin pakko mun oli lähteä siskojen kanssa Hietsuun Rock The Beach festareille, koska siellä esiintyi yks mun lempibändeistä. Kyseinen bändi siis Green Day, jonka oon nähnyt livenä ennenkin 3 vuotta sitten Kyläsaaressa. 

Pienen tautini takia en jaksanut liikkeelle lähteä kovinkaan aikasin ja nappiakin jouduin vähän naamaan vetämään. Joskus viiden jälkeen sitten saavuin festarialueelle ja alkuun vähän vaan kiertelin kaikkia kojuja. Tietysti myös kunnon festarimättöä oli saatava! Muita bändejä, kuten Billy Talenttia, Queen of Stone Agea ja Stone Souria, en sinänsä oikein jaksanut katsoa tarkemmin vaan tyydyin vaan vähän kauempaa kuuntelemaan samalla kun jossain istuskelin. Keräsin siis voimia illan pääesiintyjää varten ;)


 

 

Green Day veti vähän päälle parin tunnin keikan ja oli yhtä loistava kun viimeksikin. Kyseinen yhtye on ehdottomasti paras livebändi mitä oon ikinä nähnyt ja voin sanoa että oon aika monella keikalla käyntyt! Ei vaan voi ymmärtää sitä energian määrää mitä bändin jäsenillä on vaikka herrat jo yli 40 on ja se miten Billie Joe ottaa yleisön haltuun on ihan käsittämätöntä. Vaikka en kaikkia uusimpia biisejä tiennytkään niin ei se menoa haitannut, vaan huusin ja pompin lähes sen pari tuntia :D

 

Väsynyt. hikinen ja kuolemaa tekevä mutta onnellinen nainen keikan jälkeen :D

Tietysti pieniä seurauksia on sillä että kipeenä lähtee riehumaan sillä nyt makoilenki sitten kotona ihan järkyttävässä flunssassa. En saanut viime yönä edes nukuttua kun tunnin :/ Piti aamulla käydä ihan lääkärissä hakemassa saikkua. Mutta tosissaan kun mietin sitä eilistä keikkaa niin tää on nyt niin sen arvosta ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti